FANDOM

Барні Стінсон
Барні
Актор/актриса:
Ніл Патрік Гарріс
Таннер Маґуайр (в дитинстві)
Райлі Томас Стюарт (в дитинстві)
Перша поява:
Повне ім'я:
Барнебус Стінсон, Барні Віттекер
Також відомий як:
Джек Пекаж, Сварлі
Звідки родом:
Дата народження:
між 1974-1976 рр.
Професія:
Місце проживання:
Мав(-ла) стосунки з:
Патріс (фальшива дівчина)
Квін Ґарві (колишня наречена)
Шенон (колишня дівчина)
Робін Щербацькі (наречена)
Нора (колишня дівчина)
див. більше
Галерея зображень (87)

Барнабус (Барні) Стінсон - один з п'яти головних героїв телесеріалу Як я зустрів вашу маму. Його грає актор Ніл Патрік Гарріс. Точна дата народження Барні ніколи не згадується. В епізоді Шаблон:Natural History Барні сверджує, що 23 липня 1981 р. йому було 6 років. Отже, він народився десь між 24 липня 1974 р. і 23 липня 1975 р. Однак у Шаблон:Zoo or False Тед каже, що Барні народився через сім років після висадки людини на Місяць у 1969 р., тобто у 1976 р. Доки точну дату його народження не підтверджено, прийнято вважати її десь між 1974-1976 рр.

Барні - серійний бабій. Уперше він познайомився з Тедом у барі Макларенс у 2001 р. Відтоді він став частиною його компанії і вважає себе найкращим другом Теда. Він завжди носить костюм, вважає себе чудовим і завжди придумує нові витончені й кумедні способи чіпляти дівчат на одну ніч. Хоча він брутально поводиться з дівчатами, з якими спить, зате друзів він дуже поважає і любить. Під маскою неприступності Барні ховається чуйна натура - він уміє кохати, як показано на прикладі Нори, Квін та Робін.

Сім'яРедагувати

РізнеРедагувати

  • Барні називає свій пеніс різними іменами, наприклад, Барнокль, Барнан, Барніто і Барні молодший.
  • Барні знає наступні мови: українська, французька, китайська, японська, корейська, німецька.
  • Він боявся керувати авто, принаймні до 2005 р. В епізоді Arrivederci, Fiero сказано, що Тед почав вчити Барні водити машину під час страйку громадського транспорту в Нью-Йорку, який був у 2005 р.
  • Барні завжди виходить на фотографіях в одій і тій же позі незалежно від того, в якій позі його сфотографували (епізод Шаблон:Say Cheese).
  • У деяких серіях він не вмів правильно їсти китайськими паличками.
  • Коли він хвилюється, то уявляє, що в нього бере інтерв'ю спортивний коментатор каналу CBS Джим Нанц.
  • Барні має на чверть канадське походження.
  • Акаунт Барні у Твіттері (вперше згадується у Robin 101) - @broslife, його підтримує канал CBS. Актор Ніл Патрік Гарріс має свій власний акаунт у Твіттері - @ActuallyNPH.
  • Він має свій особистий блоґ, про який часто згадує. В реальному житті цей блоґ дійсно існує, його веде канал CBS. У блозі описуються події, що відбуваються в серіалі, з точки зору Барні.
  • Він - найвідоміший персонаж ЯЯЗВМ, адже Ніл Патрік Гарріс отримав багато нагород та номінацій за свою роль Барні.
  • Робін назвала штурмовика Барні лялькою Барбі з підгузком.

Банда
Тед МосбіМаршал ЕріксенЛілі ОлдрінБарні СтінсонРобін Щербацькі

Шаблон:Nav-BarneyШаблон:Nav-LilyШаблон:Nav-MarshallШаблон:Nav-TedШаблон:Nav-Robin Шаблон:Nav-Goliath National Bank