FANDOM

Діти Теда
Діти Теда
Актор/актриса:
Перша поява:
Повне ім'я:
Невідомо
Місце проживання:
Галерея зображень (2)

Телесеріал Як я зустрів вашу маму починається того, що майбутній Тед у 2030 році розповідає своїм двом дітям (синові та доньці) історію про те, як він зустрів їхню маму. Обоє дітей - підлітки, але донька, очевидно, трохи старша.

Доньку грає актриса Ліндсі Фонсека, а сина - актор Девід Генрі. Їхніх імен у серіалі наразі невідомо. В епізодах Milk і Шаблон:Landmarks Тед казав, що хоче назвати своїх дітей Люк і Лея - на честь брата і сестри, персонажів із Зоряних воєн. Проте невідомо, чи дійсно він назвав так своїх дітей і чи Мама взагалі погодилася на таке.

Донька Теда у 2015 році

Донька Теда у 2015 році

Протягом усіх серій діти носять однаковий одяг і сидять на тому ж дивані (окрім пілотної серії). З цього можна припустити, що розповідь майбутнього Теда не така вже й довга. Після того, як відзняли пілотну серію і вона сподобалась глядачам, режисери, очевидно, дещо змінили декорації, щоб зробити будинок Теда затишнішим. А пілотну серію вирішили не перезнімати на нових декораціях.

В епізоді Trilogy Time показано, що донька Теда народилася у 2015 р. Отже, у 2030 р. їй приблизно 15-16 років. Її брат молодший за неї.

В епізоді Шаблон:Lobster Crawl сказано, що Маршал і Лілі повели Тедову доньку до Санта-Клауса (без участі Теда) - як відплата за те, що він повів їхнього сина Марвіна до Санти без відома його батьків.

Сім'яРедагувати

РізнеРедагувати

  • Протягом перших 6 сезонів 96 епізодів з 136 починаються тим, що майбутній Тед каже слово "діти".
  • Діти Теда розмовляють здебільшого лише у 1-му сезоні. Це пов'язано з тим, що сцени з дітьми Теда зняли ще в першому сезоні і показують до цих пір. Саме тому за 8 років діти не постаршали.
  • Актори, які грали дітей, уже знають, хто буде Мамою. Коли знімали сцену з дітьми, яку покажуть у фінальних серіях, Картер Бейс і Крейґ Томас попросили буквально всю знімальну групу покинути майданчик. Коли вони залишилися наодинці з "дітьми", то сказали їм, як повинен закінчитися серіал. Після цього вони зняли фінальну сцену. Оскільки знімальної групи не було, Бейс і Томас самі керували камерою. Девід Генрі (син) сказав у інтерв'ю, що "фанам дуже сподобається фінал". Звісно, "дітям" заборонили розказувати, хто буде їхньою Мамою.