FANDOM

Любовні рішення

Matchmaker

Перша поява

Любовні рішення - це бюро знайомств, яке запевняє, що може знайти будь-кому ідеальну пару.

В епізоді Matchmaker Барні тягне Теда в це бюро, щоб знайти самотніх дівчат і переспати з ними. Але Елен Пірс - жінка, яка керує бюро "Любовні рішення", - одразу розкусила злі наміри Барні і вигнала його геть. Натомість вона переконує скептично налаштованого Теда, що може знайти йому ідеальну дівчину за три дні.

Проте через п'ять днів Тед прийшов туди знову і довідався, що комп'ютер не знайшов для нього жодної пари. Єдина найбільш підходяща для нього дівчина уже знайшла собі хлопця 6 місяців тому. Тоді Тед нишком викрав анкету цієї дівчини. Вона працювала дерматологом, тож він прийшов до неї на прийом і почав клеїтися. Але вона йому одразу відмовила, бо через кілька днів мала вийти заміж.

Тед краде анкету дівчини

Тед краде анкету дівчини-дерматолога

Коли Тед знову прийшов до "Любовних рішень", Елен сказала, що комп'ютер не може знайти йому пару й репутація бюро під загрозою, адже в них завжди був рівень успішності 100%. Однак тепер Тед переконує Елен не здаватися і шукати йому пару далі, але цього разу безкоштовно.

Близько через 6 місяців, у епізоді Milk, Тедові подзвонили з "Любовних рішень" і сказали, що знайшли йому ідеальну пару. Він прийшов до них і був здивований, бо замість Елен Пірс побачив там іншу людину на ім'я Боб Роршак. Боб сказав, що в бюро тепер новий власник, і дав Тедові анкету ідеальної дівчини, яка підходить йому за всіма критеріями, узявши за це 500 доларів.

ГалереяРедагувати

Див. також Галерея офісу Любовних рішень.