FANDOM

Сезон4DVD

Обкладинка DVD 4-го сезону

Четвертий сезон телесеріалу Як я зустрів вашу маму транслювався з 22 вересня 2008 р. до 18 травня 2009 р. Він налічує 24 епізоди.

Список епізодівРедагувати

Скріншот Назва Сценарист(и) Режисер(и) Дата трансляції
Do I Know You Я тебе знаю? (Do I Know You?)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
22 вересня 2008
4x01
Тед і Стелла заручилися, але Тед усвідомлює, що нічого не знає про неї. Тим часом Барні зізнається Лілі, що закохався у Робін.
The Best Burger in New York Найкращий бургер у Нью-Йорку (The Best Burger in New York)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
29 вересня 2008
4x02
Коли Маршал уперше приїхав до Нью-Йорка, він знайшов кафе, в якому продавалися найкращі бургери в місті, але не запам'ятав його адресу. І тепер, щоб підбадьорити безробітного Маршала, банда хоче відшукати це місце.
I Heart NJ Я люблю Нью-Джерсі (I Heart NJ)
Ґреґ Малінс
Памела Фрайман
6 жовтня 2008
4x03
Втомившись постійно їхати до Нью-Джерсі, де живе Стелла, і назад до Нью-Йорка, де живуть його друзі, Тед переконує банду поїхати в гості до Нью-Джерсі. Тим часом кар'єра Робін знаходиться під загрозою зриву.
Intervention Втручання (Intervention)
Стівен Ллойд
Майкл Ши
13 жовтня 2008
4x04
Тед, Маршал і Лілі готуються виїхати зі своєї квартири, а Робін має відлітати до Японії. Тому вони згадують своє минуле, включаючи "втручання", які вони організовували одне для одного.
Shelter Island Шелтер-Айленд (Shelter Island)
Кріс Гарріс
Памела Фрайман
20 жовтня 2008
4x05
Банда вирушає до Теда на весілля на остів Шелтер, де Барні знову планує переспати з Робін.
Happily Ever After Довго і щасливо (Happily Ever After)
Джеймі Ронгаймер
Памела Фрайман
3 листопада 2008
4x06
Після того, як Стелла покинула Теда, банда наткнулася на неї в ресторані. Усі заховалися під стіл і почали чекати, поки вона піде, згадуючи при цьому інших людей, яких вони уникають.
Not a Father's Day День не батька (Not a Father's Day)
Робіа Рашид
Памела Фрайман
10 листопада 2008
4x07
Поки Барні святкує те, що він не став батьком, Маршал і Лілі вирішують, чи ставати їм батьками.
Woooo Уууу! (Woooo!)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
17 листопада 2008
4x08
Тед повинен зробити дизайн нової будівлі для фірми, де працюють Барні та Маршал. Робін заводить дружбу зі співробітницями Лілі.
The Naked Man Голий чувак (The Naked Man)
Джо Келлі
Памела Фрайман
24 листопада 2008
4x09
Тед прийшов додому і побачив у квартирі голого чоловіка, який хотів переспати з Робін, використовуючи техніку, яку він назвав "голий чувак". Лілі, Барні та Тед теж вирішили спробувати цей прийом, дізнавшись, що він успішно подіяв на Робін.
The Fight Бійка (The Fight)
Тереза Мулліґен Розентгол
Памела Фрайман
8 грудня 2008
4x10
Бармен Даґ наривається на конфлікт із деякими відвідувачами бару Макларенс і втягує туди Барні й Теда. Робін вважає, що бійка - це круто.
Little Minnesota Мала Міннесота (Little Minnesota)
Чак Тетхем
Памела Фрайман
15 грудня 2008
4x11
Тедова сестра Хезер приїжджає до Нью-Йорка, і Тед намагається ховати її від Барні, щоб той не звабив її. Тим часом Маршал веде Робін до бару, який стилізований під атмосферу штату Міннесота. Як не дивно, вона швидко там призвичаїлася.
Benefits Сусіди по сексу (Benefits)
Кортні Кенґ
Памела Фрайман
12 січня 2009
4x12
Живучи разом, Тед і Робін починають займатися сексом, щоб уникнути сварок. Барні занепокоєний через свої почуття до Робін. Маршал засуджує себе за "читання журналів" на роботі.
Three Days of Snow Три дні снігу (Three Days of Snow)
Метт Кун
Памела Фрайман
19 січня 2009
4x13
Три історії розгортаються під час заметілі в Нью-Йорку: Тед і Барні стають барменами в Макларенсі, Маршал і Робін обговорюють романтичні традиції, забираючи Лілі з аеропорту, Лілі хоче купити Маршалові сувенір зі своєї поїздки.
The Possimpible Можнеможливе (The Possimpible)
Джонатон Ґрофф
Памела Фрайман
2 лютого 2009
4x14
Коли Робін дізнається, що їй потрібно знайти роботу, інакше її депортують до Канади, Барні допомагає створити їй відео-резюме. Лілі, Маршал і Тед займаються власними резюме.
The Stinsons Сімейка Стінсонів (The Stinsons)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
2 березня 2009
4x15
Банда дізналася, що Барні має фальшивих дружину і сина. Лілі розповідає Маршалові, як вона насправді ставиться до його мами.
Тед і Карен Вибач, брате (Sorry, Bro)
Крейґ Джерард
Метью Зінман
Памела Фрайман
9 березня 2009
4x16
Маршал забуває взяти штани на роботу, Барні з цього сміється. Тед знову сходиться з Карен - своєю колишньою дівчиною з коледжу, яку Лілі та Маршал не можуть терпіти.
The Front Porch Веранда (The Front Porch)
Кріс Гарріс
Роб Ґрінберґ
16 березня 2009
4x17
Карен розходиться з Тедом. Згодом стає відомо, що Лілі навмисне посварила їх. Вона підривала стосунки Теда вже багато років. Банда хоче хоча б раз переглянути ранкове шоу Робін. Маршал переконує Барні, що нічна сорочка зручніша, ніж піжама.
Old King Clancy Старий король Кленсі (Old King Clancy)
Джеймі Ронгаймер
Памела Фрайман
23 березня 2009
4x18
Тедів проект нової будівлі для Національного банку Голіаф провалився, але Барні з Маршалом брешуть Тедові, щоб не засмучувати його. Робін розповідає, що колись мала незвичайну інтимну пригоду з однією зіркою.
Murtaugh Мертаф (Murtaugh)
Джо Келлі
Памела Фрайман
30 березня 2009
4x19
Тед і Барні роблять одне одному виклики тих речей, для яких вони вже надто старі або ще надто молоді. Маршал допомагає Лілі тренувати дітей з її дитсадка грати у баскетбол.
Mosbius Designs Мосбіус-дизайн (Mosbius Designs)
Кортні Кенґ
Памела Фрайман
13 квітня 2009
4x20
Тед хоче створити власну архітекторську фірму, але Робін спить з його новим асистентом. Барні від цього не в захваті. Маршал переживає за свою роботу, а Барні звертається до нього по допомогу після того, як образив Лілі.
The Three Days Rule Правило трьох днів (The Three Days Rule)
Ґреґ Малінс
Памела Фрайман
27 квітня 2009
4x21
Тед узяв номер однієї дівчини, але Барні переконує його не дзвонити їй три дні. Але Тед починає нишком писати їй смс. Маршал і Барні вирішують цим скористатися задля розваги.
Right Place, Right Time У потрібному місці в потрібний час (Right Place, Right Time)
Стівен Ллойд
Памела Фрайман
4 травня 2009
4x22
Тед згадує всі події, які змусили його бути в потрібний час у потрібному місці для зустрічі, яка змінила його життя. Барні готується переспати з 200-ю дівчиною. Маршал набридає друкарському відділу Національного банку Голіаф.
As Fast As She Can Так швидко, як може (As Fast As She Can)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
11 травня 2009
4x23
Тед випадково зустрів у місті Стеллу й Тоні, який вибачався за те, що "викрав" Стеллу з весілля, і запропонував Тедові роботу викладача архітектури в університеті. Тим часом Робін і Маршал згадують, як вони уникали штрафів за перевищення швидкості. Барні теж намагається це зробити.
The Leap Стрибок (The Leap)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
18 травня 2009
4x24
Настав Тедів 31-й день народження, але він сидить вдома і робить проект ресторану, хоча Маршал переконує його вийти з дому. Барні врешті освідчується Робін в коханні.
Список сезонів

Сезон 1Сезон 2Сезон 3Сезон 4Сезон 5Сезон 6Сезон 7Сезон 8Сезон 9