FANDOM

Сезон5DVD

Обкладинка DVD 5-го сезону

П'ятий сезон телесеріалу Як я зустрів вашу маму транслювався з 21 вересня 2009 р. до 24 травня 2010 р. Він налічує 24 епізоди.

Список епізодівРедагувати

Скріншот Назва Сценарист(и) Режисер(и) Дата трансляції
190px Definitions
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
21 вересня 2009
5x01
Банда дізнається про таємний роман Барні та Робін. Лілі змушує їх визначитися у своїх стосунках. Тед готується до своєї першої лекції в університеті.
190px Подвійне побачення (Double Date)
Метт Кун
Памела Фрайман
28 вересня 2009
5x02
Тед іде на побачення наосліп. Згодом він згадав, що з цією ж дівчиною він зустрічався сім років тому. Вони обоє згадують своє попереднє побачення, щоб зрозуміти, що тоді пішло не так. Тим часом Маршал і Барні йдуть до стрип-клубу і знаходять там стриптизерку, яка дуже схожа на Лілі.
Robin 101 Робінознавство (Robin 101)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
5 жовтня 2009
5x03
Робін вважає, що Барні їй зраджує вечорами, але насправді він ходить до Теда на уроки "Робінознавства". Тим часом Маршал ніяк не може позбутися своєї бочки.
190px Хазяїн готелю без сексу (The Sexless Innkeeper)
Кортні Кенґ
Памела Фрайман
12 жовтня 2009
5x04
Теда використала одна дівчина, заночувавши у нього, але не займаючись із ним сексом. Барні і Робін приходять у гості до Маршала та Лілі в якості пари.
190px Подвійне громадянство (Duel Citizenship)
Чак Тетхем
Памела Фрайман
19 жовтня 2009
5x05
Робін опиняється під загрозою депортації з США. Барні вирішує допомогти їй отримати американське громадянство. Тед і Маршал вирушають у подорож, щоб згадати студентські роки, але плани руйнуються тим, що Маршал узяв із собою Лілі.
190px Волинка (Bagpipes)
Робіа Рашид
Памела Фрайман
2 листопада 2009
5x06
У Лілі та Маршала проблеми в стосунках. Тед намагається визначити, чи дійсно між Барні та Робін усе так добре, як здається.
190px The Rough Patch
Кріс Гарріс
Памела Фрайман
9 листопада 2009
5x07
Стосунки Барні та Робін занепадають, тому Тед, Маршал і Лілі придумують план, щоб допомогти їм розійтися і не мучити одне одного.
190px Плейбук (The Playbook)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
16 листопада 2009
5x08
Барні витягає книгу Плейбук, де описано багато прийомів чіпляти дівчат. Лілі це набридає. Тед і Маршал переконують Робін, що вона от-от може закохатися, хоч вона цього й не хоче.
190px День ляпаса 2: Помста ляпаса (Slapsgiving 2: Revenge of the Slap)
Джеймі Ронгаймер
Памела Фрайман
23 листопада 2009
5x09
На День подяки Барні очікує четвертий ляпас. Лілі намагається знайти спільну мову зі своїм батьком, який прийшов у гості за святковий стіл.
190px Вікно (The Window)
Джо Келлі
Памела Фрайман
7 грудня 2009
5x10
Тед дізнається, що дівчина, яка давно йому подобається, нарешті ні з ким не зустрічається. Банда повинна простежити, щоб ніхто інший до неї не залицявся, крім Теда. Барні намагається підчепити дівчину, носячи комбінезон. Маршал пише листа майбутньому собі.
190px Остання цигарка (Last Cigarette Ever)
Тереза Мулліґен Розентгол
Памела Фрайман
14 грудня 2009
5x11
Маршал починає палити, щоб подружитися з босом. Решта банди теж заходиться палити, а потім намагається кинути. Робін не може витерпіти свого нового співведучого новин.
Girls Versus Suits Дівчата або костюми (Girls Versus Suits)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
11 січня 2010
5x12
Барні має припинити носити костюми, щоб переспати зі сексуальною барменшою. Тед уперше потрапляє до квартири, де живе Мама.
190px Дженкінс (Jenkins)
Ґреґ Малінс
Ніл Патрік Гарріс
18 січня 2010
5x13
Маршал розказує Лілі про свою цікаву співробітницю Дженкінс, але не каже, що це жінка, аби Лілі не ревнувала. Студенти Теда дивляться ранкове шоу Робін і роблять з нього гру на випивання.
190px Ідеальний тиждень (Perfect Week)
Крейґ Джерард
Метью Зінман
Памела Фрайман
1 лютого 2010
5x14
Барні намагається зробити собі ідеальний тиждень - переспати з сімома різними дівчатами за сім днів. Тим часом решта банди має жахливий тиждень.
190px Кролик чи качка (Rabbit or Duck)
Картер Бейс
Крейґ Томас
Памела Фрайман
8 лютого 2010
5x15
Робін не може вирішити, чи любить вона Дона. Барні має чарівну мобілку, на яку постійно дзвонять дівчата. Тед просить Маршала та Лілі знайти йому дівчину на День святого Валентина.

Шаблон:Hooked Шаблон:Of Course Шаблон:Say Cheese Шаблон:Zoo or False Шаблон:Home Wreckers Шаблон:Twin Beds Шаблон:Robots Versus Wrestlers Шаблон:The Wedding Bride Шаблон:Doppelgangers

Список сезонів

Сезон 1Сезон 2Сезон 3Сезон 4Сезон 5Сезон 6Сезон 7Сезон 8Сезон 9